ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

  1. Bevezetés

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a BET Pharma Kft. (továbbiakban: Szolgáltató vagy Eladó), és a Szolgáltató által a www.betpharma.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél vagy Vevő vagy Felhasználó) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.betpharma.hu weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Szolgáltató vagy közreműködője által történik.
Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető és letölthető a következő weboldalról: http://betpharma.hu/...

A jelenlegi ÁSZF tartalmazza a betpharma.hu (a továbbiakban: Webáruház) használatának a feltételeit az alábbiak szerint:

Jelen ÁSZF alapján létrejött adásvételi szerződés (a továbbiakban: Szerződés) írásbeli szerződésnek minősül, a Szolgáltató elektronikusan iktatja, és 8 évig megőrzi, mely időtartam alatt utólag hozzáférhető. A szerződés magyar nyelven jön létre és magatartási kódexre nem utal.

  1. Legfontosabb tudnivalók a Webáruházról:

Mely termékeket rendelhetem meg a Webáruházban?

A Webáruház bal oldalán található Termékek menüpontban található készleten lévő termékek rendelhetőek meg online áruházunkon keresztül.

Mennyibe kerül a megrendelt termék házhoz szállítása?

A Webáruházunkban történő vásárlás nincs minimum összeghatárhoz kötve. A megrendelt termékek házhoz szállítása Magyarország területén a Szállítási Információk és Szállítási Díjak menüpontban feltüntetett feltételek és árak szerint történik.
Külföldre történő szállítás tekintetében, kérjük, keresse értékesítő kollégáinkat egyedi ajánlat elkészítése céljából.

Mikor kaphatom meg a megrendelt termékeket?

A megrendelt termékek kiszállítása a Szállítási Információk menüpontban bemutatott szállítási határidők szerint történik.

Mi befolyásolhatja a szállítás idejét?

  • az, hogy milyen szállítási határidejű termékek vannak a kosárba és jelenleg mekkora készlettel rendelkezik az áruház
  • az általunk kiszállítandó rendelések házhoz szállítását a telephelyünk nyitva tartása szerint tudjuk teljesíteni;
  • futárszolgálattal történő kiszállítás esetén a megbízott szállítmányozó partnercégünk által meghatározott munkarend szerint történik.
  • az általunk kiszállítandó megrendelést kérésre másik időpontban is ki tudjuk szállítani.

Hogyan tudom kifizetni a megrendelésemet?
Magyarországra történő rendelés esetén:

  • utánvét – készpénzben való vagy bankkártyás fizetés esetén az áru átvételekor
  • előre utalás – banki átutalás, ebben az esetben a kiszállítási határidő a pénz a BET Pharma Kft. bankszámlájára való beérkezésétől számítandó
  • valamint egyedi megállapodás esetén szerződés szerint

Mi a teendő, ha problémám van a megrendelt termékkel kapcsolatban?
Fordulj Online Ügyfélszolgálatunkhoz az rendeles@betpharma.hu e-mail címünkön, vagy a +36-30/854-2470 telefonszámon.

Szolgáltatói adatok:

A Szolgálgató adatai:
•     Név: BET Pharma Kft.
•     Székhely: 2013 Pomáz, Vróci út 8724/2.
          Levelezési cím: 2040 Budaörs, Vasút u. 13.
•     Cégjegyzékszám: Cg. 13-09-163222
•     Bejegyző bíróság megnevezése: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
•     Adószám: 24165880-2-13
•     Kereskedelmi nyilvántartást vezető jegyző: Szabóné dr Bartholomaei Krisztina
•     Kereskedelmi nyilvántartási szám: 396/2017
•     Bank: OTP
•     Bankszámlaszám: 11742520-20002547-00000000
•     Adatvédelmi nyilvántartási azonosító: NAIH-114166/2017.

Webáruház ügyfélszolgálat:
•     Ügyfélszolgálati iroda helye: 2040 Budaörs, Vasút u. 13.
•     Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: H-P 08.00-17.00
•     Telefon: +36-30/854-2470
•     Fax: +36 1 700 20 57
•     Internet cím: www.betpharma.hu
•     E-mail: rendeles@betpharma.hu

Tárhely szolgáltató adatai: EURO-CREATIVITY Kft
•     Székhely: 1085 Budapest József krt 69.
•     Telefon: +36 702495397 
•     Email  info@euro-creativity.com

  1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

3.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Webáruházon keresztül történik, és amely jelen ÁSZF‑ben meghatározott Felek között jön létre. A jelen ÁSZF 2017. február 1. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (a továbbiakban: Ektv.) szabályozza.

3.2. A jelen ÁSZF a Szolgáltató és a Vevő jogainak és kötelezettségeinek szabályozását tartalmazza az Eladó által működtetett Webáruházon keresztül értékesített termékek (a továbbiakban: Termék) adásvételével kapcsolatban és elválaszthatatlan részét képezi a Szerződésnek, amely az interneten, az elektronikus áruházon keresztül a Vevő és az Eladó között jön létre.

3.3. A Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

3.4. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a Felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles kifejezetten elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az regisztrációkor kitöltendő űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.

3.5. Ha a Felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait, nem regisztrálhat, és nem küldhet megrendelést sem.
3.6. A Webáruház szolgáltatásainak egy része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is. Egyes szolgáltatások (így a megrendelések leadása) azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek, melyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően lehet jogosult az Ügyfél.
3.7. A betpharma.hu weboldal szerzői jog által védett, szerzői jogi műnek minősül. Szolgáltató fenntart magának minden számára a szerzői jog által biztosított jogot a betpharma.hu weboldal, valamint annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

  1. Bejelentkezés/Regisztráció a Webáruházba

4.1. A Webáruház főoldalán található Bejelentkezés menüpont alatt, a megfelelő adatok kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra. Az Ügyfél a weboldalon történő regisztrációja során kifejezetten kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Szolgáltató Adatvédelmi nyilatkozatának feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul. A Webáruház főoldalán található Bejelentkezés menüponton belül, a regisztrálni kívánt státuszának – Magánszemély, Cég – megfelelő menüpontra kattintva megadhatja a regisztrációhoz szükséges adatokat. Az adatlap kitöltése után a Vevő automatikus e-mailt kap a regisztráció megerősítésének érdekében. A regisztrációval megerősítése után a Vevő a Webáruház vásárlójává válik és vásárolni is tud a Webáruházban. A regisztráció során megadott adatokat az Eladó a hatályos törvényeknek megfelelően kezeli. A felhasználónév és a jelszó az Adataim menüpontra kattintva bármikor módosítható.

4.2. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató minden regisztrációt önálló személyként kezel. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, az Adataim menüpontban az Adatok módosítása gomb megnyomásával van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

4.3. A Felhasználó hozzáférési adatainak (így különösen a felhasználói név és a jelszó) titokban tartásáért kizárólag az Ügyfél a felelős. Amennyiben Ügyfél tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót.

4.4. Ügyfél kérheti regisztrációjának megszüntetését és adatainak törlését az Adatvédelmi szabályzatban leírtaknak megfelelően. A regisztráció megszüntetését belépés után a Regisztráció Törlése menüpontban teheti meg az Ügyfél. A Ügyfél felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a Szolgáltató rendszeréből. A Szolgáltató jogszabály által meghatározott kötelezettségeinek való megfelelés érdekében ez nem jelenti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására nincs lehetőség.

  1. Megrendelés

 

5.1. A Termék lényeges tulajdonságait, jellemzőit, a Termék használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs leírásából lehet megismerni. A Szolgáltató szerződésszerű teljesítésének minősül, ha a Termék a Weboldalon vagy az ügyfélszolgálaton keresztül nyújtott tájékoztatásnál kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik. Ha a vásárlás előtt kérdése merülne fel bármely Termék minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Az általunk forgalmazott Termék - ahol ezt a jogszabályok előírják - használati utasítását a Termékhez mellékeljük. Ha véletlenül nem kapná kézhez a Termékkel együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal - mielőtt a Terméket használatba veszi - jelezze ügyfélszolgálatunknál, mely esetben azt haladéktalanul pótoljuk.

5.2. A vételár mindig a kiválasztott Termék mellett feltüntetett összeg. A nettó ár a bruttó árból képzett, kerekített ár. Az árakat érintő elírás jogát fenntartjuk, ezért felelősséget nem vállalunk. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

5.3. A Webáruházból megrendelhető Termékek árai megváltoztatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A vételár módosítása a már megrendelt Termékek vételárát nem befolyásolja. Online bankkártyával történő fizetés kezdeményezésekor, az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a Termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén nem áll módunkban pénzt visszatéríteni. Az online fizetési tranzakció biztonsági ellenőrzése minimálisan 24 órát vesz igénybe, a termék átvétele csak ezt követően lehetséges.

5.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruházban felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a Terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. A Webáruházban megjelentetett termékképek helyenként csak illusztrációk, azok a valóságtól eltérhetnek.

5.5. A megrendelést a Szolgáltató Weboldalán keresztül az Ügyféltől csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.) A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

5.6. Megrendelés feladására a Webáruházban a Kosár használatával van lehetőség. Az Ügyfél a kiválasztott termékeket az egyes termékekre kattintást követően megjelenő, a termék részletes adatait ismertető oldalon található „Kosárba” gomb használatával teheti Kosarába. Ügyfél ellenőrizheti vásárlását a Kosaram ablakban a Weboldal jobb oldalán, ahol vásárlása tömörített formában jelenik meg. A Kosár tartalmát megtekinteni és egyben módosítani a Weboldal „Kosár” menüben van lehetőség, ahol módosítható az egyes termékek kívánt mennyisége, törölhető az adott termék, illetve a Kosár teljes tartalma törölhető („Kosár ürítése”). Amennyiben az Ügyfél a Kosár tartalmát véglegesítette, a „Tovább” feliratra kattintva folytathatja a vásárlás menetét. Ezt követően a számlázási adatok automatikusan betöltődnek, majd a szállítási és fizetési módot kell megadni. A vásárlás folyamatában a szállítási cím megadása után fog megjelenni a rendelés tényleges végösszege a kosár tartalma alatt. A megjegyzés rovatban van lehetősége rendeléséhez üzenetet hozzáfűzni. A vásárlás végelegesítése előtt az Ügyfélnek lehetősége van megrendelése áttekintésére. Amennyiben módosítani szeretne, úgy a Vissza gomb megnyomásával visszatérhet a korábbi menükbe, ahol módosíthatja a kívánt adatokat, majd újra áttekintheti megrendelését. A megrendelése további menetében választott fizetési módnak megfelelően kell megadnia adatait, illetve előre utalás és utólagos fizetés esetén az általunk kibocsájtott Proforma számlán megjelölt bankszámlaszámra kezdeményezheti az átutalást. A rendelés leadása a „Fizetés” gombra való kattintással történik, ami az Ügyfél részére fizetési kötelezettséget keletkeztet. Előre utalás illetve utólagos fizetés esetén a válasz e-mail tartalmazza a Proforma Számlát. A termék átvételekor a Szolgáltató az Ügyfél részére a vásárlás igazolására papíralapú számlát ad.

  1. Adatbeviteli hibák javítása

6.1. Az Ügyfélnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen (pl. termékek törlése a kosárból a „Kosár ürítése” feliratra kattintva).

  1. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

7.1. Az Ügyfél által elküldött elektronikus megrendelés megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 24 órán belül visszaigazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, a szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Ez a visszaigazoló email kizárólag tájékoztatja az Ügyfelelt arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett.

7.2. E visszaigazoló e-mail a Szolgáltató részéről az Ügyfél által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és az Ügyfél között.

7.3. Az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt. Szolgáltató kizárja a felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó helytelen e-mail címet adott meg, vagy az e-mail fiókja bármely okból nem tud üzenetet fogadni.

7.4. Ha az Ügyfél rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé vagy a jelzést megteheti akkor, amikor a Szolgáltató telefonon felveszi vele a kapcsolatot, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

7.5. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak.

  1. Szállítási és fizetési feltételek

8.1. A kiszállítás költségét az Ügyfél viseli. A kiszállítás díja a megrendelés összesítő képernyőn, a számlán és a visszaigazoló e-mailben is feltüntetésre kerül. Az Ügyfél az aktuális szállítás díjáról a Weboldalon a Szállítási díjak menüben tájékozódhat. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt Termékek vételárát nem befolyásolja.

8.2. A Weboldal Szállítási Információk menüpont alatt közölt szállítási határidők kizárólag tájékoztató jellegűek. A tényleges szállítási határidő minden esetben a rendelési visszaigazolásban szerepel.

8.3. A megrendelt Terméket - az Ügyfél előzetes egyeztetés alapján - személyesen is átveheti az Eladó telephelyén.

8.4. A Webáruházban elektronikusan megrendelt és a Szolgáltató által visszaigazolt Terméket a Szolgáltató az Ügyfélnek az e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti.

8.5. Az Ügyfél a Szolgáltató által biztosított fizetési módokról illetve átvételi lehetőségekről a Weboldalon a Vásárlási információk menüpontban, illetve a weboldal bal oldalán található Fontos tudnivalók menüben tájékozódhat.

  1. Elállási jog

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban: „Fogyasztó”)
A Fogyasztó jogosult a Termék adásvételére irányuló szerződés esetén

  • a termék,
  • több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott termék,
  • több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tétel vagy darab,
  • ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi

átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztót megilleti, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog:
1. olyan zárt csomagolású Termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
2. romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző Termék esetén.

9.1. Elállási jog gyakorlásának a menete

9.1.1. Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű és kifejezett nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a Szolgáltató részére. Ebből a célból Fogyasztó felhasználhatja a Weboldalon megtalálható Elállási nyilatkozat-mintát is. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

9.1.2. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

9.1.3. A Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

9.1.4. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó az elállási nyilatkozatát ajánlott küldeményként köteles postára adni.

9.1.5. Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt Terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül a Szolgáltató részére visszaküldeni.

9.1.6. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt igazolhatóan elküldi a Terméket.

9.1.7. A Termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli.

9.1.8. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A Termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

9.1.9. Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek a miatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a Terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

9.1.10. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételét kéri és ehhez kifejezetten a hozzájárulását adja. E visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

9.1.11. Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a Termék jellegének, tulajdonságainak Megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

9.1.12. A Szolgáltató követelheti a Termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés illetve ésszerű költségeinek megtérítését.

  1. Jótállás (Fogyasztóval kötött szerződés esetén)

10.1. A Szolgáltatót Termékeire vonatkozóan a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Rendelet) alapján a Fogyasztóval kötött szerződése esetén a Rendeletben meghatározottak szerint jótállási kötelezettség terhelheti. A jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A Szolgáltató a Termékkel együtt a jótállási jegyet a Fogyasztó rendelkezésére bocsátja. A jótállásból eredő jogok a jótállási jeggyel érvényesíthetőek

10.2. A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek a Fogyasztó részére történő átadásával kezdődik. Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő. A rendelet hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a Termék Fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát

  • rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
  • helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
  • elemi kár, természeti csapás okozta.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén az Fogyasztó:

  • elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével az Fogyasztónak okozott érdeksérelmet,
  • ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a Fogyasztó – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Ha a Fogyasztó a Termék hibája miatt a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató köteles a Terméket kicserélni, feltéve, hogy a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A kijavítást vagy kicserélést – a Termék tulajdonságaira és a Fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
A kijavítás során a Termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Fogyasztó a Terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a Terméknek vagy a Termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

10.3. A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik.

10.4. A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

10.5. A Fogyasztót nem illeti meg annak joga, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen.

10.6. A jótállás nem érinti a Fogyasztó jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.

10.7. Ha a felek között jogvita alakul ki, melyet békés úton rendezni nem tudnak, a Fogyasztó Békéltető testületi eljárást kezdeményezhet, a jelen ÁSZF-ben meghatározottak alapján.

  1. Szavatosság

11.1. Kellékszavatosság

11.1.1. Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztónak minősülő Ügyfél a Termék átvételének időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a Termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait az Ügyfél érvényesíteni már nem tudja.

11.1.2. Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult a Termék átvételének időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

11.1.3. Az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

11.1.4. Az Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

11.1.5. Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

11.1.6. Az Ügyfél közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

11.1.7. A Szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája a az Ügyfél részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ügyfél által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

11.1.8. Ha az Ügyfél a szavatossági igényét a Terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a Termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

11.2. Termékszavatosság

11.2.1. A Termék hibája esetén a Fogyasztónak minősülő Ügyfél választása szerint kellékszavatossági jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

11.2.2. A Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen.

11.2.3. Termékszavatossági igényként a Fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Fogyasztónak kell bizonyítania.

11.2.4. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

11.2.5. Termékszavatossági igényét a Fogyasztó a Termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

11.2.6. A Fogyasztó termékszavatossági igényét a Termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

11.2.7. A jelen pontban foglaltak tekintetében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

11.2.8. A gyártó, forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

11.2.9. A gyártónak, forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

  1. Felelősség

12.1. A Weboldalon és a Webáruházban található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

12.2. Az Ügyfél a Weboldalt és a Webáruházat kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

12.3. Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal és a Webáruház használói által tanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

12.4. A Weboldal és a Webáruház, valamint ezek aloldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

12.5. Az Ügyfelek által a Weboldal és a Webáruház használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

12.6. Az Internet globális jellegére tekintettel az Ügyfél elfogadja, hogy a Weboldal és a Webáruház használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal és a Webáruház használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.

12.7. Amennyiben az Ügyfél a Weboldalon és a Webáruházban kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

  1. Panaszkezelés

13.1. Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi Ügyfélszolgálati elérhetőségeken terjesztheti elő:

  • Központi cím: 2040 Budaörs, Vasút u. 13.
  • Telefonos ügyfélszolgálat nyitva tartás: H-P 08.00-17.00
  • Telefon: +36-30/854-2470
  • E-mail: rendeles@betpharma.com

A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát

  • személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben az Ügyfélnek átadja,
  • telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt az Ügyfélnek legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.

A telefonon közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató kötelezően egy egyedi azonosítószámmal látja el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot a Szolgáltató az Ügyféllel köteles közölni.
A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni, továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.
A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.

13.2. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a Szolgálgató székhelye szerint illetékes szakmai kamara, valamint az Ügyfél lakóhelyének vagy tartózkodási helyének megfelelő békéltető testületnél.

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
Fax száma: (76) 501-538
E-mail cím: bkmkik[@]mail.datanet.hu;

Baranya Megyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
E-mail cím: bekelteto[@]pbkik.hu;

Békés Megyei Békéltető Testület
Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax száma: (66) 324-976
E-mail cím: bmkik[@]bmkik.hu;

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
Fax száma: (46) 501-099
E-mail cím: kalna.zsuzsa[@]bokik.hu;

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
E-mail cím: bekelteto.testulet[@]bkik.hu;

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
E-mail cím: bekelteto.testulet[@]csmkik.hu;

Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
E-mail cím: fmkik[@]fmkik.hu;

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218
Név: Horváth László
E-mail cím: bekeltetotestulet[@]gymskik.hu;

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-749
Fax száma: (52) 500-720
E-mail cím: info[@]hbkik.hu;

Heves Megyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
E-mail cím: tunde[@]hkik.hu;

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
E-mail cím: kamara[@]jnszmkik.hu;

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
E-mail cím: kemkik[@]kemkik.hu;

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszám: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
E-mail cím: nkik[@]nkik.hu;

Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Telefonszáma: (1)-269-0703
Fax száma: (1)-269-0703
E-mail cím: pmbekelteto[@]pmkik.hu
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Telefonszáma: (82) 501-000
Fax száma: (82) 501-046
E-mail cím: skik[@]skik.hu;

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 311-750
E-mail cím: bekelteto[@]szabkam.hu;

Tolna Megyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
E-mail cím: kamara[@]tmkik.hu;

Vas Megyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszáma: (94) 312-356
Fax száma: (94) 316-936
E-mail cím: pergel.bea[@]vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1.
Telefonszáma: 88/429-008, vagy 88/814-111 (VKIK)
Fax száma: 88/412-150 (VKIK fax száma)
E-mail cím: info[@]bekeltetesveszprem.hu
web: www.bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-513
Fax száma: (92) 550-525
E-mail cím: zmbekelteto[@]zmkik.hu

13.3. Panasza esetén az Ügyfél igénybe veheti az Európai Unió online vitarendezési platformját. A panaszt az Ügyfél az online honlapon keresztül nyújthatja be, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr

13.4. Fogyasztóvédelmi panasszal ezen túlmenően az Ügyfél fordulhat a területileg illetékes járási hivatalhoz, mint első fokú fogyasztóvédelmi hatósághoz.

  1. Záró rendelkezések

Amennyiben a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

Amennyiben a Szolgáltató az ÁSZF, illetve a szerződés alapján az őt megillető jogot nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Amennyiben a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan az ÁSZF valamely feltételéhez, vagy kikötéséhez, ez semmilyen esetben nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

Szolgáltató és a Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításokról, azok életbe lépését megelőzően, a felhasználókat e-mailben tájékoztatja. A módosítások életbe lépésekor a regisztrált felhasználóknak az oldalra történő bejelentkezéskor azokat kifejezetten el kell fogadniuk az oldal használatához.

Pomáz, 2017. február 1.

BET Pharma Kft.

Általános Szerződési Feltételek letöltése